Hogyan jutottunk el száz országba?

Hogyan jutottunk el száz országba?

Magunkról

2018. május 10. - szaz orszag

profil.jpg

Kitti vagyok, január 26-án születtem. Életemben először külföldön tizenkét éves koromban jártam; Spanyolországban nyaraltam a családommal, és nagyon megfogott az ország hangulata. Már ekkoriban is vonzottak az idegen nyelvek, bár akkor még csak angolul tanultam, de szabadidőmben dalszövegeket fordítgattam, belőlük tanultam szavakat. A középiskolát angol kéttannyelvű idegenforgalmi iskolában végeztem, ahol az érettségivel idegenvezetői oklevelet is szereztünk, az osztállyal pedig sok helyen jártunk külföldön. Második nyelvnek franciául tanultunk, és mivel több lehetőséget láttam a francia nyelvben, így francia szakon tanultam tovább az egyetemen. Közben visszatértem a gyerekkori fogadalmamhoz, visszatértem Spanyolországba és mindössze két év alatt meg is tanultam spanyolul, abból is szereztem felsőfokú nyelvvizsgát.

Az egyetem után kiköltöztem Madridba, ahol másfél évig éltem. Sikerült nagyjából beutazni az országot, illetve ott is elvégeztem egy egyetemi képzést, spanyol tolmács mesterszakos diplomát szereztem. Az egyetemi képzés keretében részt vettem egy szakmai gyakorlaton Luxemburgban, és jártam egyedül Hollandiában és Belgiumban is. Azt hiszem ekkor jöttem rá, hogy amit a legjobban szeretek az az utazás. Vagyis nem csak magát az utazást, hanem az egész tervezési folyamatot; legtöbbször idegen nyelven olvasok internetes oldalakat és az ott összeszedett információk alapján állítom össze a programjainkat. Az egyetemi évek után visszatértem Magyarországba. Jelenleg is a nyelvtudásomat használva dolgozom egy multicégnél, szállítmányozással foglalkozom, szabadidőmben pedig amennyit csak lehet, utazom. Mivel imádok nyelveket tanulni, tanultam portugálul, olaszul, svédül és albánul is. A nyelvtanulás a legjobb módszer arra, hogy megismerjük más nemzetek kultúráját. Ha megismerjük egy ország kultúráját, történelmét, segít jobban megérteni az ott élő emberek gondolkodását is. Azt gondolom, hogy az utazás lényege az, hogy az által, hogy többet látunk a világból, szélesebb látókörű, jobb emberek legyünk.

profil_2.jpg

Dani vagyok, június 21-én születtem. Már kisgyerek korom óta érdekel minden utazással kapcsolatos tevékenység. Először is térképészeti középiskolában tanultam, ami később nagyon sokat segített nekem a tájékozódásban a mobilinternet előtti időkben. Később idegenvezetőnek tanultam, ott a német nyelvet választottam, de angolul is jól beszélek. Ezekkel a kompetenciákkal a MÁVnál helyezkedtem el, később pedig hálókocsi kalauz lettem, ma is ez a polgári foglalkozásom, ami illik hozzám, hiszen így mindig külföldön vagyok. Közel tíz év alatt majdnem az egész világot bejártam, először Európát jártam be rendkívül alaposan, gyakorlatilag minden ország minden régiójában és minden fontos városba el. Ezután pedig többször is jártam a tengerentúlon, például bevonatoztam egész Japánt. Még nagyon sokáig szeretném folytatni a világjárást; ez nem csak nagy élmény, de hatalmas önmegvalósítás és tudásbővítés számomra.

Az utazás mindenkinek hasznos, hiszen nemcsak egy kellemes időtöltés, ha ügyesen csináljuk, akkor a pihenés és a világ megismerése mellett elképesztő tapasztalatot és ismereteket gyűjthetünk a világról, amiket később már senki sem vehet el tőlünk. Mi mindenkinek segíteni szeretnénk utazása megszervezésben. Tapasztalatunkkal bármilyen tanáccsal el tudjuk látni az útnak indulókat, akármilyen típusú utazásra készülnek; legyen felfedező út, vagy kirándulás. Mivel alaposan bejártuk az országokat, ezért szinte biztosan tudunk segíteni.

Elérhetőségeink:

Email: szazorszag@gmail.com

 Facebook: https://www.facebook.com/100orszagblog/

Instagram: https://www.instagram.com/szazorszag/

A bejegyzés trackback címe:

https://100orszag.blog.hu/api/trackback/id/tr1213893618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása